יום שלישי, 10 ביוני 2014

DANCE LIKE NO ONES WATCHING

ערב טוב לכולם,

אתמול לבעלי סשה היה יום הולדת לכן היום בא לי להציג לכן איך ארזתי בשבילו את אחת המתנות ממשפחתנו.

מי שלא מכיר, בעלי הוא בן אדם שבאמת נולד לרקוד והוא מתעסק במחול וריקודים כמקצוע.

מסיבה זו אני אוהבת לאסוף כל מיני אביזרי יצירה שקשורים לריקוד ולהשתמש כשזה מזדמן.

מאוד אהבתי את הביטוי עצמו DANCE LIKE NO ONES WATCHING והייתי חייבת להוסיף אותו איכשהו למתנה.

 

מבחינה טכנית, התג היה מדבקה שהדבקתי אותו על חתיכת קרטון אפור וגזרתי לפי הצורה. שייפתי עם מצפרה  את הקצה, ועברתי עם דיו חום על הקצוות כדי להשיג מראה ווינטג' שיתאים לשאר החלקים של האריזה.

כדי להוסיף קצת רגש לכל הדבר -רציתי מאוד להוסיף אלמנט של לב. כאשר ראיתי בין כל האביזרים שלי את הכפתור של לב ובצבע וורוד כהה בדיוק כמו במסגרת שעל התג DANCE... הבנתי שזה זה!

לגבי נייר העטיפה -בחרתי בנייר חום הרגיל כי אני ממש מאוהבת בו. ואחר כך הוספתי שתי חתיכות נייר בגדלים שונים כדי ליצור שכבות ( שכבות וטקסטורה -הדברים החשובים ליצירת עיצוב מיוחד ומעניין). וכמובן הוספתי חוטים קש וחוט פשטן החום . את האמת ,אני לא ממש שלמה ב100% עם בחירתי של הנייר (עשיתי את זה מאוחר בלילה על רגל אחת)... אך בכל זאת זה יצא מעניין.

 

!!! טיפ מקצועי !!!כאשר אני אורזת בגד אני אף פעם לא אורזת על הבגד ישירות אלא קודם כל עוטפת אותו בנייר משי  (נייר דק דק, רך וזול).   אני עושה את זה קודם כל כדי שבמהלך האריזה דבק או סיכות לא יהרסו את הבגד. סיבה שנייה היא שלאחר שעטפתי את הבגד בנייר משי המוצר שלי נהיה הרבה יותר נוח, יציב ומוכן לאריזה בנייר שלא תמיד קל לעבוד איתו. ממליצה גם לכם ליישם את הטיפ !

 

 תודה רבה, ושנפגש (נתכתב ) בשמחות !!!


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה