יום שבת, 7 ביוני 2014

אריזת מתנה יוקרתית לבת מצווה


שבת שלום לכולם,

 

היום רוצה לשתף אתכם ברעיון לאריזת מתנה שעיצבתי עבור סט תכשיטים שהוזמן ממני עבור ילדה מדהימה שחוגגת בת מצווה.

 

כשמעתי את המילה "בת מצווה" - ישר חשבתי על הפרפר המדהים שהכנתי אותו מזמן ועל אחת החותמות האהובות עלי "dream every day" . מתוך הנסיון שלי עם גיל ההתבגרות (ויש לי הרבה כי אני עובדת בבית ספר בחטיבה ) זהו הגיל שבו חולמים/מפנטזים המון ! - אם זה על חברות, אם זה על אהבה, אם זה על חולצה חדשה...

לאחר שהחלטתי על האלמנטים המרכזים , הייתי צריכה לבחור את הרקע- נייר העטיפה. חיפשתי משהו כהה יחסית כך שהפרפר הורוד יבלוט עליו - ובכך אדום עם נקודות ורודות התאים לי מאוד. הייתי חייבת להוסיף סרט כלשהו אך לא בולט- בחרתי בחוט כותנה לבן מקופל בשניים.

בסוף, ראיתי שמשהו חסר בעיצוב, אין את הנקודה הסופית בכל הסיפור - כך חשבתי על להדביק את הנקודות על הגוף של הפרפר ומתחת להחתמה, מה התחבר מאוד יפה עם הנקודות של הנייר - תמיד ממליצה להוסיף את הפרטים הקטנטנים העושים את כל העניין !!!

 

והנה הטיפ החשוב ! - כשאני אורזת מתנה כלשהי אני אף פעם לא משתמשת בנייר סלוטייפ רגיל - לטעמי זה לא נראה יפה, לא נראה אסטטי - ואני רק בעד אסטטתיקה ויופי בכל דבר ! אני משתמשת לרוב בדבק נוזלי לנייר אך איכותי שלא משאיר כתמים ומתיבש תוך שניות - ממליצה מאוד על הדבק המהיר של חברת scotch  כמו בתמונה מימין.

או לחלופין, אני משתמש בנייר דבק דו-דציי הדק - מבטיחה לכתוב פוסט נפרד על הסוגים של דבקים וחברות מומלצות - לא רק לניר, אלא גם לתכשיטים, בד...

אם אהבתם את הפוסט ורוצים לקבל את הטיפים מעולם ההנדמייד- הרשמו לבלוג ותעקבו אחרי בפייסבוק.

 

תודה רבה. אשמח לענות על כל שאלה, לובה 

 

 

 




 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה