יום שישי, 30 במאי 2014

שלום לכולם !

הרבה פעמים שואלים אותי איפה אני קונה חומרים ליצירת תכשיטים שלי...ולכן החלטתי לכתוב פוסט מרוכז לשאלה זו:

1. בירושלים החנות המקצועית לאביזרי תכשיטנות היא "אבגד"

http://www.avgad.co.il/

לפני כן, סניף של ירושלים היה מול קניון הדר, אך לפני כחודשיים הוא הועבר למרכז העיר ליד המשביר הישן - רחוב קינג ג'ורג' 16. בחנות ניתן להשיג את כל האביזרים, הכלים והחרוזים הבסיסיים... אך המגוון של החומרים בסניף תל אביב- הוא הרבה יותר עשיר.

2. כמו שאתם מבינים, שברוב המקרים אני קונה את הציוד בתל-אביב. החנות האהובה עלי של האבנים והפנינים היא "קפש" ברחוב אלנבי 123:

http://www.kapash.com/

החנות מהממת, ענקית, שתי קומות- עם מגוון עשיר מאוד של אבני חן בצורת חרוזים ולשיבוץ. כמו כן ניתן להשיג את אביזרי גולדפילד וכסף בסיסיים. חלק לא פחות חשוב- המוכרות מבינות עניין בכל העסק, מאוד חביבות ותמיד עוזרות ומיעצות...)))

3. עוד חנות נוספת מעולה לאבנים היא "ציילון", רח' אלנבי 83.

4. מה שלגבי קריסטלי סוורובסקי - אפשר למצוא מגוון גדול בחנות אבגד.

5. עד לא מזמן רכשתי את הקריסטלים בחנות "דיאור" גם כן בתל אביב ברח' החשמל בכיכר המושבות - אבל בזמן האחרון התבאסתי מבעל המקום שם....

6. החנות שאליה אני באה בעיקר בשביל קריסטלי סוורובסקי ( ובשביל לצחוק עם בעל החנות , רונן ) היא חנות קטנה "מזרח הקסום" גם כן ברחוב אלנבי. המקום לא ממש גדול, בלי פרסום והשקעה בעיצוב החנות - אך יש שם הכל מהכל, ובעיקר המחירים מאוד נוחים וגם אפשר לבקש הנחות.

7. המקום המקצועי לאביזרי גולדפילד וכסף וכל הכלים של צורפות הוא "בי אנד בי בן בשט", ברחוב אלנבי 85

http://www.benbassatfindings.com/lhe/

חנות גדולה, מרווחת, עם מוכרים נחמדים, עם מגוון עשיר של כל חלקי כסף... בחנות זו אני מבלה הרבה....ניתן להשיג את הכל הכלים ומכונות לתכשיטנות - מאוד מומלץ !!!

8. חנות נוספת לא פחות מקצועית עם ציוד לצורפות היא "רשבל":

http://www.rashbel.co.il/

החנות גם מפוצצת בציוד, אך אני פחות אוהבת אותה בגלל המקום הקטן והצפוף...

9. האחרון חביב - "אימפריאל מטל" דרך יפו 45, ת"א

http://www.art-imp.com/

ה-מקום לחרוזים יפנים (החרוזים הקטנטנים לשזירה ורקמה), חרוזים, אבנים, חוטים שונים, סרטים ולא רק... מבחר ענק וחובה לכל חובב תכשיטנות.

זהו.......יש כמובן עוד מלא מקומות נחמדים נוספים, אך אלו הם המועדפים עלי.

חוץ מזה, מטעמי מחירים יוצא שאני מזמינה חומרים מחו"ל- כך שאם מישהי רוצה להצטרף שנזמין ביחד (כך יוזילו מחירי המשלוח) - מוזמנת לכתוב לי....

כמו כן, לפעמים יש לי חומרים שלא מצאתי להם שימוש 0בעיקר אבנים וחרוזים בקניתי בחבילות גדולות ולא השתמשתי בהכל) ואני מוכרת אותם במחירי עלות - אל תתבישו לשאול אותי על זה...אנסה לפרסם תמונות למכירה כן גם....

ומה המקום האהוב שלכם לחרוזים וציוד לתכשיטנות ???

תודה רבה, אשמח לענות על כל שאלה בנושא היצירה וההנדמייד,


                                                                                         לובה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה